Bebeklerden birinin iki hafta geri kaldığını yerinin ve suyunun diğerine göre daha az olduğunu söylediler. Yaşayan yada bilen var mı? Doktor 3 hafta sonra gel dedi hem erken doğum riski olan hemde bebeklerden birinde gerilik olan biri için çok geç değil mi?