Merhabalar ya çok fazla kafam karıştı elimde 3 tane 1 numara prima 2 tane 1 numara sleepy 2 tane 2 numara sleepy 13 tane 3 numara sleepy var annelere sesleniyorum kaç numara en çok sabit olarak kullanılıyor bu bir numaralar çok fazla onu da biliyorum belki üç numaralar da fazladır ne bileyim ihtiyacı olan varsa kargo yapabilirim (tabi bana yeter ve fazla gelirse) sanki benim çokluk ve saçmalık var 😀 bana yazarsanız sevinirim stok yapıyorum bari çöp olmasın param