Merhabalar tüm anneler,
Size bir şey sormak istiyorum. İlk gebeliğim ve 11+1 deyiz. Bırakın kilo almayı 2 kilo vermiş durumdayım. Karnım daha da düz oldu. Acaba ne zaman karnınız belli olmaya başlamıştı? Bir de hiç karnım olmasa da çatlak kremi kullanmaya başlamalı mıyım? Fikrinizi çok merak ediyorum.