Edakultur Neslihankrhmt Neslihankrhmt hayır vermedim testte görmeden vermek umutsuzluk gibi geliyo bana sanırım testte görene kadar bekliycem
ilaydamom_ kızlar benim de bat 12ydi. 12sinde kan verdim pozitif ❤ darisi size 🙏🌸 güzel haberleri verin de mutluluğumuz çoğalsın
Edakultur İnşallah birdahaki ay olur umudunu yitirme bende 1 düşükten sonra bu heyecanı yaşıyorum rabbim hepinizin kalbinr göre versin 🙏