Dillloooo Kızlar 30.haftalık hamileyim bu sabah kahvaltıda yedim 3 4 dilim öğleden sonra da mangal da sucuk ekmek yedim. Benim gibi yiyen var mı ? Çok takmıyorum çok zararlı deniliyor ama çok seviyorum iyi pişiriyorum
nurcan05 Dillloooo bende şu sıra aldım yiyorum canım çekiyor bitene kadarda yerim bir daha almam bir şey olmaz bence 🥰
Hayalgokce Salam sosis hic yemedim ama sucuk yedim iyice pistiginden emin olduktan sonra bisey olmz insallah
Glcn2024 Sucuk daha yenilebilir salam ve sosise göre bende yedim sucuk valla aşırı değil ama zaten hiç bi şeyi aşırı yememek gerekiyor sanki ☺️
asell13 Dillloooo iyice pişirip yiyorum bende kasap sucuğu güvendiğim bildiğim yerden elmyapımı alıyorum takılmayın bu kadar amaan
Firstmomfirstchild Dillloooo sucuk bende yedim valla bugün :)) 37+0 iyiki yedim canim cekti napiyim bir yerim mi sissin haha
Medos123 Dillloooo Ee Bn hergün yiyorum kahvaltıda. Bugune kadar sorun olmadı şimdikten sonra da olmaz herhalde 1 ay kaldı doğuma 😀 tabi iyice pişiriyorum öyle yiyorum
YldrmNUR Dillloooo hemen hemen 2-3 güne bi kahvaltıda sucuklu yumurta yiyorum ne olacak ki. Yeter ki iyi pişsin