Merhabalar ya birşey sormak istiyorum nasıl anlatim onu da bilmiyorum ama bir kaç hafta öncesine kadar vajinada batma yürürken ağrım aşagıya baskım felan oluyordu tam ona alıştım şu 2 gündür vajinaya sancı giriyor resmen üst kısma bir ağrı giriyor sonra gidiyor ama sürekli tekrarlıyor birde canımı acıtıyor yani otururken ayakta yürürken suan 37 haftalığım normal mi acaba bu durum