36+4teyim ama 2 gecedir ağrılardan uyuyamıyorum. Haftalardır bebeğin baskısından dolayı vajinada sancı vardı, son 2-3 haftadır bacaklarımın üst kısmının içi ağrıyordu. Çok uzun süredir arada bir bebek kendini yasladığı için karnım sertleşiyordu ama artık bu sertlik çok uzun olmaya başladı. Ovalıyorum geri gidiyor, bırakınca hemen tekrar sertleşiyor ve karnımın her yeri aynı şekilde, alt üst sağ sol her yeri. En son dün gece karnımdan kasık kemiklerine doğru ağrı olmaya başladı. Biraz egzersiz ve sıcak suyla zar zor uyuyabildim ama sabah kalktığımda hiçbişey yok. Bakalım 1-2 gün takip edip aynı devam ederse doktora gideceğim, devam etmezse haftaya çatı muayenesine kadar beklerim artık
İnşallah sizlerden de güzel haberler alırız 🌸😌