Deletedmom_87 Kızlar 1 kupa bardak dibek kahvesi içsem zararı olur mu acaba kahve bağımlısı olan biriyim ama hamile olduğumu öğrendiğimden beridir asla içmedim ama şimdi çok kötüyüm resmen aseriyorum bir kerecikten birşey olur mu acaba
tugcesakzci Deletedmom_87 günlük iki fincan kafein hakkım var birinde latte içiyorum hep birinde de küçük çay bardağıyla çay
Rabiul Deletedmom_87 benim doktorumda günde 2 bardak çay 1 Türk kahvesi yada tall boy filtre kahve içebilirsin dedi nescafe önermedi bende sevmiyorum mocha fln içiyorum ayda 2-3 kez sorun olmaz dedi doktorum
Melis-s Merhaba, dibek kahvesini bilmiyorum ama ben her gün olmasa da 2 günde bir Türk kahvemi içiyorum. Kendi doktorum da içebilirsin demişti. Hatta ultrasonda bebeğin daha hareketli olması için kahve veya tatlı yemelerini öneriyorum gebelerime demişti
Deletedmom_87 Melis-s Benim doktorum da tam tersi içme dedi sigara yi bile bıraktım zaten beni çok zorluyor kahve de yani canım çok çekti offf
Melis-s Gebelikten gebeliğe anneden anneye belkide fark olur onu bilemiyorum ama eğer çayı az içtiysem öğlen bir fincan kahve içiyorum ben, yada o gün çayı 2 çay bardağı içtiysem tekrar kahve içmiyorum
Deletedmom_87 tugcesakzci Çaydan bahsetmedi doktor kahveyi biraktiktan sonra günde 5 6 kupa çay içiyorum😐
tugcesakzci Deletedmom_87 çayda da kafein var o kadar çok içmemeniz gerekiyor aslında bazı doktorlar bir fincana müsaade etmiyor çay kahvede bence sorun çayı da çok içiyorsunuz çünkü kupası diyorsunuz bir de
Rabiul Deletedmom_87 çok fazla çay içiyorsunuz 2 bardak ince belli çay oda açık olacak demişti doktorum ben 1 bardak çay içiyorum kahvaltıyla, birde öğlen Türk kahvesi içiyorum bugünü es geçin bence çok fazla kafein tüketimi yapıyorsunuz
Rabiul Deletedmom_87 kendi doktorunuza da danışın bence benim doktorum bu şekilde izin vermişti ama diğerlerine belki kısıtlama yapmışta olabilir herkesin bünyesi aynı değil sonuçta
Deletedmom_87 tugcesakzci bilmiyordum vallah hiç bilsem içer miydim doktorum Birtek kola ve kahve yasak demişti ama bu sefer gidince soracam evet dediğim gibi ben büyük kupa bardakta içiyordum hemde😐
Deletedmom_87 Rabiul evet çok haklısınız bilmiyordum çayın zararlı olduğunu doktorda hiç bahsetmedi gidince soracam bu sefer bebeğim için sigarayi bile bırakmışım çay kahve de artık içmem o zaman
Rabiul Deletedmom_87 bende bıraktım canım sigarayı kokusu bile midemi bulandırıyor kahve ince çizgimiz 😂 dediğim gibi doktorum tall boy filtre kahve veya 1 Türk kahvesi içebilirsin dedi ama Türk kahveside normal double değil 🙈 çayda günde en fazla 2 bardak ince belli açık olması gerekiyor demişti sen kendi doktoruna da danış ♥️
Sevda_ege Turkiyedeki ve İtalya’daki doktorumda hergun 1 fincan içebilirsin dedilerki çayı hiç içmiyorum çünkü sevmiyorum
Deletedmom_87 Sevda_ege ne güzel keşke bende sevmesem😒 caysiz kahvesiz sigarasız 9 ay nasıl bitecek bilmiyorum