Aln 20 haftalık şuan, şehir hastanesine gidiyorum 🤰 gebelik kursunda öğrendiğim kadarı ile hemşireler, ebeler ilgili. Bir de onların önerdiği sancı ve doğum da eşimizin yanımızda olması. Süreci birlikte yaşamamız. Doğumda bir aksilik olursa, erken doğum küvez vs. Bu konuda şehir hastanesi daha iyi diye biliyorum.