Dnmzzeda buseseymen Hayırlısı olsun 🙏 ben öğrendiğim de 171 çıkmıştı - hafta sonra doktoruma gittiğimde tekrarlamadı doktorum kan değerimi vajinal ultrason ile görünmüştü
buseseymen Dnmzzeda teşekkür ediyorum sizede hayırlı olsun ☺️ özele mi gittiniz aca çünkü devlette genelde yükselmesini bekliyorlarmış diye duydum
Seda_nur4760 Dnmzzeda evet ben de öle ultrason da kese vardı bebek yoktu alttan bakıldı bebek de vardı 7 haftalık kalp atışı da duyuldu ☺️
Seval0Seval Dnmzzeda ben en son gittim rahim kalınlaşmış iyi dedi kese görülmedi çarşamba çağırdı ben cuma gidicem çarşamba betam 724 dü cuma gittim görmedi bu cuma gidicem