Merhaba birsey sormak istiyorum 2 aylık bebeğim var ne yiyip içeçeğimi şaşırdım artık o gaz yapar şu gaz yapar sıcak çay içme, acı yeme bebişin totosu pişer sizde duymuşsunuzdur bi çoğunu biz mi abartıyoruz yabancılarda var mı böyle şeyler kimse yoksa hepsinide yiyorum hiçbir etkiside olmuyor acıkcası bebeğime acı yemeğin sıcak içeçeğin