Kevserbtr canım biz özelde yaptırmaya kalktık makinalarının yetersiz olduğunu ve başka hastaneye yönlendirmek istediklerini söylediler. 2 kere devlet hastanesinde yaptırdık ikiside aynı hastaneydi ama farklılık oldu mesela ilkinde 72 milyon spermi çıktı ikinci testte 82 milyon olmustu