Hatice_0691 Selam arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var . 9+1 günlük hamileyim geçen hafta lekelenmem oldu doktor düşük tehliken var dedi yatış verdi ve ilaç verdi bugün soğuktan mı anlamadım kaşık ağrım var kahverengi leke geliyor korkulacak durum mu ?
minismom Hatice_0691 bi acile git bence bendede geliyodu kahverengi lekelenme doktorum bana progestan baslatmıstı
Betul-97 Hatice_0691 Bende 10 haftalığım perşembe günü kahverengi lekelenmem oldu. Doktoruma yazdım kırmızı olmadığı sürece normal korkma dedi istersen gel bakalım dedi. Progestan başlattı içiyorum şu anlık bir sorunum yok.
Gulsh61 Hatice_0691 panik yapmayın benim de ilk 5. Hafta sonunda oldu dr düşük tehliken var dedi sonra başka doktora gittim hem bebeğin kalp atışı verdi sonrasında yeni dr takibin de kanamada oldum doktorum bebek sağlıklı olduğu sürece kanama alanıda yoksa sorun yok olabilir dedi bugün 10. Haftam iki gün önce iki gün boyunca lekelenmede oldum yine kahverengi yarın tekrar kontrole gideceğiz allahın izni ile güzel haberler alalım inşallah panik ve stres yapmayın 9 ay boyunca kanama olan hamileliği güzel sonuçlanan arkadaslarım var
minismom Hatice_0691 benimde oyleydi ped bile koymustum pedde bisey yoktu ama silince geliyodu yarın doktoruna soylersn o zmn kimi doktor progestan baslatmıyo cunku gecmis olsun bu arada
Hatice_0691 minismom teşekkür ederim insallah sağ sağlim kucağımıza almak nasip eder rabbim cidden psikolojim bozuldum
Hatice_0691 ayanarta1 hastane yatışı verdi ama özele gittiğim için pahalı geldi aynı ilaçları vercez dedi evde yatıyorum
Bebelivekedili Benimde 6 haftalik idrar sonraki sildiğim de akıntı tarzı ve az miktarda somon rengi şeyler geliyor ara ara progesteron kullanıyorum yarın sabah randevum var bakalım
ayanarta1 Hatice_0691 kahverengi leke sıkıntı değil diyorlar bendede.oldu daha ynei gittim ama yinede gidince söyleyin
minismom Hatice_0691 stres yapma kolay degl biliyorum ama yapmamaya calıs stres yaptıkca cogalır icini ferah tut sag salim kucagına alırsın insallah benimki suan 1 yasında 😊