Girlss19 Bartumommyyy canım bende 38+4 inan aynı şeyleri yaşıyoruz üstelik 3 gündür var mide bulantısı aynı zamanda felaket bi mide yanması bi de ağzımın tadı çok kötü böyle hep acı acı bi tad geliyor yarın kontrolüm var doktora soracağım acaba normal mi diye
Ebbraarr Bartumommyyy bende dün gece aynısını yaşadım sabaha kadar ancak öğleden sonra geçti baş ağrısı beraberinde miğde bulantısı ve kusma yaşadım üst üste ay çok kötüydü gece tansiyonumu ölçemedim ama gündüz normale dönünce uyudum dinlendim 😭
aysegulceylan Bartumommyyy 38+2 deyim suan aynı belirtiler bende de var kusturmayan mide bulantısı ve baş ağrısı halsizlik siz bu belirtileri yaşadıktan kaç gün dobra doğum yaptınız acaba
Bartumommyyy Girlss19 bende aslında normalde yoktu sadece miğde yanması oluyordu gece yatağa girdiğim zaman onun dışında miğde bulantısı yaşanıyordum acaba tansiyon falan mı diye de düşünmedim değil yemeği dışardan yedim ondan da olabilir heralde
Girlss19 Bartumommyyy kötü düşünme canım tansiyon filan değildir inşallah belki de son günlerde böyle olması normaldir inşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize 🥰