SumeyyeTpl tatlibebegim_ bilmiyorum kaynanamlar çok lazım gördüler banada almamı ısrarla söyledirler bende aldım bakalım kullanacakmıym🤷🏻♀️
cokbilmismom tatlibebegim_ ben buna çocuk doğunca karar vericem etrafımda hiç kullanan olmadı kuzenlerimde vs bir arkadaşımdan duydum sadece biz kullandık diye. Reflusu olmazsa gerek duymayacagamiz bir ürün sonuçta
Ebbraarr tatlibebegim_ tatlibebegim_ bana doktorum önerdi 2 aydan itibaren beşiğinin içine koyup kullan dedi
Gozdecaner tatlibebegim_ reflusu olmasa bile uyurken kusma durumu olduğunda genzine kaçmasını önlüyor kullanışlı gerçekten ama kullanmayan kesimde çok fazla çünkü hareket ettikçe aşağı kayıyor direk reflü yatagindan bebek reflü yatağının sonunda buluyorsunuz beşiğin içinde 🤣 ilk günlerinde içinizi rahatlatacagindan emin olun ama
Sdtnrsvn Ben aldım kardeşim, olmasa da reflü oluşmasın diye aldım. Dolap uygulamasından bakabilirsin istersen. Uyurken kusma ihtimaline karşı da etkili olur diye düşündüm
Senzinc tatlibebegim_ aldım iyiki almışm reflü olmasada kullandm bebeğimin güvenliği için almıcaksanda yattıgı yatagın altına kücük ince bi minderle destekleyebilirsin
Busraakay_26 tatlibebegim_ reflü yatağı ayakta sallayacaksan kullanışlı onun haricinde reflüsü olan benek biraz daha yüksek eğimde yatması gerekiyor bunu da o yatak karşılamıyor doktorum eğer kusma çok yaşarsan battaniye ile yüksek yap öyle yatır demişti reflü yatağı alma boşuna para dedi ben almadım ama alıp da kullanan arkadaşlarım ayakta sallayıp direk o yatağı ile koyduğu için rahatlık olarak görüyorlar uyanma olasılığı azalıyor