orkide123p3t Artık panda gibi hareket ediyorum özellikle uyanırken rahmimde ağrılar oluyor kalkınca geçiyor gün içinde iyiyiz sıkıntı yok isme hala karar veremedik 🙈 beşiği de almadık daha bebiş doğsa dıpdızlağız 😂😂😂
KzbnAlpaslan orkide123p3t valla benim 1 haftadır kasılmalarim var dün acile gittim nst de 37 lere kadar sancıyı gördüm polikliniğine gel diye baştan savma yolladılar 🤔
AnnesininBaliii07 orkide123p3t benim minik çok hareketli ilk hamileligimde bu kadar hareketli değildi gece ayrı gündüz ayrı hareketli 🥺
orkide123p3t KzbnAlpaslan Allah Allah inşallah kötü birşey yoktur canım anlamam hiç nstden güzel haberler duy inşallah
ruveyda123 KzbnAlpaslan benimde 25. Haftamda başlamıştı sancı çıktı nstde doktorum magnezyum başladı çok rahatladım 30. Haftamdayım başlarda günde 15 kez hissediyordum şimdilerde günde 3 4 kere yalancı kasılmaymış normal yani ama yinede doktorunuza danışın
ilkgozagrim__ 26+2 yiz az önce 5 dk felan sürdü vajinama baskı uyguladı çocuk geçti şimdi hareket etti o yüzden mi acaba
KzbnAlpaslan ruveyda123 yine sen şanslı doktora denk gelmisin magnezyum falan verecek baktiramadik bile doğru düzgün kendimize
ruveyda123 KzbnAlpaslan aslında özel takipliydim ama karnımda sertleşme yaşayınca korkumdan devlet hastanesinin aciline gittim ve ordaki doktor bana doğum yapacağımı söyledi 😅 hiç anlamayan bir doktora denk geldim ve beni çok korkuttu sonrasında kendi doktorumla irtibatlaştık ve çağırdı kontrol etti açıklık bile baktı yoktu magnezyum eksikliğindendir dedi öylede oldu☺️
ruveyda123 edozdm başta devletin ödediği magnezinc vermişti yine iyi geldi ama sonrada nbt life magsi daha etkili diye önerdi gerçekten de etkiliydi
AnnesininBaliii07 orkide123p3t heryerim ayrı ağrıyor hiç rahat yatamiyorum uyandığımda sanki üstümde bir sürü yük varmış gibi kalkmakta zorluk çekiyorum anı yurudugumde belime ağrı giriyor , çok farklı ya 😔