Efegz 33+3 deyim. 2 gündür ara ara olan kasılmalarım var ama en çok bu akşam yaşadım yatıyordum kalkamadım öyle bir sancı girdiki kasıklarıma korktum su falan yok. Bebeğin hareketleride çok sertleşti bugün. Normal mi bu kasılma panik yapmalımıyım
Ceydamehtap Panik yapma ama yine de görün doktora Kasılmaların ağrıların için fitil ilaç verir İçini rahatlat Erken doğum tehlikesi yaşıyorum bende şu an Yataktan kalkmıyorum