Ben de kürtajdan sonra kontrole gittiğimde doktorum hemen değerlendirmeye başlayabilirsin, hiç korunmana gerek yok demişti. Kürtajın kaç haftalık olduğuna, rahmin durumuna vs bir çok etkene göre değişiyor doktorunu en iyisini bilecektir. Takma o yüzden bazı yorumları :) insanlar iyi niyetle diyo olsa da insanı tedirgin edebiliyor.
Ben onuncu ayındayım hiç korunmadım henüz gebelik oluşmadı. O yüzden isteyen biri için süreci uzatma riskine değmez diye düşünüyorum. En kısa sürede sağlıkla inşallah🌹