Kızlar merhaba cuma günü detaylı ultrason için Gaziosmanpaşa sağlık bilimleri hastanesine gittim
Doktor bebeğin kalbinde solda parlaklık olduğunu söyledi hiç ilgilenmedi özele git dedi benim cihazım kötü göremiyorum dedi aynı sorunu yaşayan var mı çok endişelendim 😭😭😭