Selvink Merhabalar benim son adet tarihim 17 aralık test yaptım ve çok net iki çizgi çıktı. Beta değerim de 406 cıktı hamile miyim:) yarın doktora gideceğim..
Selvink Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. 2 senedir istiyordum ve artık tedavi yoluna gidecektik. O kadar sürpriz oldu ki inanamıyorum bir türlü:) isteyen herkese nasip olsun ben çok dua ettim bugün icin🩷
Gulsah-207 Selvink evet değerlere göre hamilesin yine küçük de olsa dış gebelik ihtimaline karşı ultrasondan sonra hamile demek garanti olur
Sedef0 Merhaba, 7 Ocak’ta regl olmam gerekirken olmadım. 12 sinde kan verdim.(5 gün gecikme olduğunda) Test sonucum negatif geldi. Geç döllenme olabilir mi?
Selvink Ummhny hicbir şey yapmadık. Ben bir iki kez doktora gittim yumurtalıklarımın çok sağlıklı olduğunu öğrendim. Zaten hep düzenli regl olurdum. Eşimin bazı değerleri düsüktü bu ay ilac tedavisine başlayacaktı ki bugün böyle bir mucize yasandı🩷