mhmtsmy Merhaba hanımlar 3 ocakta sezeryan oldum ama halen karın bölgemdeki ağrı geçmedi.dikiş yerim değil sol üst tarafı ve göbek bölgem ağrıyor .ne zaman eskiye dönerim? Her gün Parol alıyorum.hareketim baya kısıtlı..ilk günler kaburga,omuz ağrımda vardı ama şükür onlar baya geçti ama bu karın bölgemdeki ağrı geçmedi hala..
Hopefulmom mhmtsmy Merhabalar çok geçmiş olsun öncelikle kendinizi yormadan yürüyüş yapın dinlenerek çünkü uzun süre oturunca ağrı oluyor ama anlık ağrı birde dikiş yerinizi kuru tutun duştan sonra kağıt havlu ile kurulayın zamanla geçecektir inşallah bir hafta sonra hiç ameliyat olmamış gibi olacaksınız Allah’ın izniyle 🙏
Ddem mhmtsmy 4 ocakta doğum yaptım bende de hala aynı sorunlar devam ediyor eskiye göre daha iyiyim evin içinde yürüyüş yapın yavaş yavaş
mhmtsmy Ddem 3 günde 1 haftada toparladım diyenler olunca dedim bende mi bir sorun var 🥹dikiş yerimden ziyade biraz üstü sol kısımda ağrı var asıl dokununca bile hassasiyet oluyor.geçer inşaAllah o da Zamanla🩷bebişlerimiz hayırlı olsun inşaAllah
Ddem mhmtsmy evet özellikle sol tarafta ağrı ve yanma oluyor bende de. Enfeksiyon kapmadıysanız normaldır. Sağlıkla büyüsünler inşallah 🙏
Ddem mhmtsmy evet özellikle sol tarafta ağrı ve yanma oluyor bende de. Enfeksiyon kapmadıysanız normaldır. Sağlıkla büyüsünler inşallah 🙏
mhmtsmy Ddem enfeksiyon görünürde birşey yok.içten var mı bilmem ,Dr a sordum içte fasya dediğimiz dikiş var orası ağrı yapabilir ağrı kesici ihmal etme dedi sadece
Aytnnn Hastanede ben ameliyatın sabahsı gününden hep yürüş yaptım oturmadım, yavaş yavaş bebeği görmeye gittim, bizde devlet hastanesinde 4 gün yatiliyor 2 günü hastanede ki hemşireler bakiyor bebeğe, evə gelince toparlanmiştım 10 güne pek ağrı sızı yoktu
Arzu343434 Ben de 7 sinde yaptım dediğin gibi ağrılarım var özellikle sağ alt ağrıyor o tarafa yatamıyorum bile. İnsalah geçecek isterse bir ay olsun geçiyor diyorlar 😟 bu arada korse kullandın mı