Elifdddd Sağ kadığımda sızı var yürürken hareket ederken yaşayn varmı batma şeklindede oluuor doğumla alakalı değildir dimi bugün basladı
umaydurununannesi Elifdddd bende 34um egılıp kalkarken falam oluyo dogumla alakalı degıldır bebek buyudu baskı yapıyo
minikpandaaa Elifdddd bende de oldu. Benim erken doğum riskim de var. Sol kasığımla bacağın arasına ara ara ağrı giriyor. Doktorum bebeğin o tarafa başını dayadığını o nedenle ağrı yapabileceğini söyledi
seizetheday Elifdddd 37 haftalığım bende de sol tarafta oluyor aynı durum yürürken de hızlı yürürsem kramp gibi ağrı giriyor arada oramı buramı tutuyorum utanıyorum çıkıcam valla artık dışarı
Ceydamehtap Bende biraz önce batma hissinden yürüyemedim acıdan ağladım ve daha 32 haftalık bnde çok korkuyorum
Elifdddd Bilmiyordum ki otururken yok yürüken ederken bide ben cocuğu cok asagıda tasıyorum başından beri öyle kızlae yani yukarı hiç çıkmadı 22 sinde gidicem sorucam muhakkak o zaman kadar sıkıntı olmaz inşallah sağlıkla alalı kucaklarımızaaaa
Elifdddd umaydurununannesi acaba kasılmamı mı yoksa büyüme ağrısımı bu büyümede oluyormus kasık ama anlamıyorum tabi
umaydurununannesi Elifdddd bebek kasılıyo o sıra nstde sancı yukselıyo ama kendım agrı hıssedınce sıkıntı olmuyo
Elifdddd seizetheday evet ya öyle oluyor benım daha erken haftalarda basladı senın zamanın gelmiş maşallah benımkide 1 ay daha durursa cok iyi 🥰