Sunshine123 Ummhny bat 22 bir şey yok henüz. Bazen kasıkta baskı gibi bir şey hissediyorum da gaz sıkışmasıdır diyip geçiyorum. Belirgin bir şey yok yani
Sunshine123 Ummhny benim bir ümidim yok açıkçası siz ne kadardır deniyorsunuz bilmiyorum ama benim 1 yıl oldu. Bu aydan sonra ilaç tedavisine başlayacağız doktorumla.
Talyaninannesi Bat 22 benim de ama hiçbir belirtim yok henüz. Test yapsam mı yoksa regl tarihini mi beklesem diyordum ki postu gördüm 😂
Violetaa @Neva_aydn bende iki gündür kahverengi lekelenme var bilmiyorum gerçekten ara ara kaşık ağrısı da oluyor . Ve şişkin gibiyim . Adet olacağım herhalde
Nihlenaz Bat 18 bugüne kadar bel sırt bacak ağrısı yaşadım. Kasıkta ağrı batma pıt pıt atma :) bugün pek bişe yok ama dünden beri hafif vuran mide bulantısı var