Arkadaşlar selam. 24 haftalık gebeyim grip oldum bugün kötüyüm boğazlarım şiş az önce ateşim çıktı ve sürekli öksürük halindeyim acile gitmeyi düşünüyorum. Serum mu yapılıyor iğne mi yapılıyor. Sorumsuz doktor çok malum iğne yapılabilir mi yapilmas mi bilmiyorum size sormak istedim