Kızlar merhaba 3. Gebeliğim şuan 12. Haftadayım haftaya serklaj olacağım. İlk gebeliğim 20. Haftada oldu kızımı kaybettim. İkinci gebeliğimde 33+5 de doğdu kızım çok şükür sağlıklı 3 yaşında şimdi :)
Bu gebeliğimde de 6. Haftadan beri kanama ve lekelenmeler oluyor ölçümde 3 farklı doktor farklı ölçümler söyledi 26, 27, ve 37 diyen oldu. Sürekli alt bölgede batmalarım oluyor tabi hala serklaj doktor kesinlikle olacaksın ve ciğer geliştiricilerini de vurucaz dedi. Rapor vericem sana da dedi ama bu durum kamu da çalıştığım için sorun olur mu bilmiyorum daha 8 ay oldu işe başlayalı. Bana herhangi bir sıkıntı çıkarma ihtimalleri var mı? Ve bu rapor olayı doğuma kadar devam mı edecek acaba ?