4 Aralıkta 37+1 olarak doğum yaptım. Kızım 2250 gr olarak doğdu ve küvöze girmedi. Doktorum açılmam olduğunu söyleyince benimde sorduğum ilk soru buydu. Doğumun kapalı bir kutu olduğunu daha büyük doğsa da küvöze girebilecegini söyledi doktorum. Yani içinizi ferah tutun sağlıklı bir şekilde kavuşun bebeğinize inşallah 😊