efsunn_
Ecedenizer aşırı memnun kaldım bende plesenta previa vardı riskli gebeydim kanamam çok olabilirdi önce odaya çıktık ebe yardımcı oldu ameliyat önlüğü giyindim. Sonra ameliyathaneye indik spinal anestezi oldum uyuşukluk başlayınca ameliyatta başladı bir sarsıntı yaşadıktan sonra bebeği kucağıma verdiler doğumuma eşimde girdi normalde riskli ameliyatlara eş alınmıyordu ama çok korktuğum için özgül hoca eşimi de aldı. Sonra plesentamı da sıkıntısız aldı özgül hoca dikişlerimi yaptılar ve odaya geldim 1 saat içinde. Sonrasında hastanedeki ebeler hemşireler emzirme danışmanlığı yaptılar resmen. Lohusa şerbeti getirdiler. Kapı süsünü eşim yapamadı temizlikçi abla yardım etti. Hijyen konusu üst seviyelerde zaten. Bir gece orada kaldık. Yenidoğan doktoru geliyor bilgilendirme yapıyor. Bebeğe işitme testi yapılıyor. Topuk kanı alınıyor. Sonraki gün akşam 6 da çıkmadan önce büyükk bir masa çeşit çeşit yemek geldi eşim ile bana. Yemekleri de çok güzeldi. Doğum paketi aldığımız içinde ekstra hiçbir şey ödemedik. Ebeler ne zaman çağırsak geldiler. Yani hayatımın en korkutucu günüydü aslında doğumdan önce sürekli ağlıyordum rahmim bile alınabilirdi ama hiç korkulan olmadı özgül hoca pozitifliği ile süreci kolaylıkla atlattım. Liv hospital ankara kadın doğum katı harika bir doğum yaşattı bana. Tek sıkıntı sezeryan oluyorsunuz sonuçta ameliyat. Ayağa kalkarken ve ilk yürüyüşte sabırlı olmanız gerekiyor. Ama benim ameliyat riskli olduğu için ve güzel sonuçlandığı için ameliyat sonrası yaşadığım ağrıları hiç düşünmedim bile. İlk kalktığımda 2 tur sonra hep 3 er tur attım katta. Eve geldiğimde bir kaç gün içinde toparlandım. Allah herkese böyle bir doğum nasip etsin.