_btl5860 aneavr_i internette kan yenileme hesapla diyorsun orda cikiyor ama orda bana erkek cikti doktor kiza benziyor dedi
aneavr_i Kızlar ben 8 aydlr evliyim, evliliyimin 2ci ayında hamile kaldım ne yazık ki o çoçuk nasip olmadı düştü ilaçlar haplar aldım şimdi ise yeniden hamile kaldım ilk hamileliyim inşaAllah her şey iyi olur sağlıkla kucağıma alırım😊
Papatya123_ Bana da kız çıkıyordu ama yanlış bence herkes doğru diyordu o yüzden bende 2 kızım olacak diyordum kendimce ama doktor erkek dedi ayın sonunda kesinleşecek