Kızlar dün kayınvalidem sağ olsun canımı çok sıktı oda yetmiyor gibi eşime de çatmış oda canımı sıktı gece sinirden ağladım artık canımı sıktıktan sonra sol tarafta hafiften sızı şeklinde sancı mı diyim ağrı mi diyim bilemedim öyle şeyler oldu . Sürekli olmuyor arada bir oluyor solda kemiğin bi tik sağ tarafında ama solda çözemedim önceden de böyle olmuştu idrar yolu enfeksiyonuydu ama düne kadar bisey yoktu dün canım sıkıldı moralim bozuldu böyle oldu . Bazı arkadaşlarımda stresten bebek doğum kanalına girmiş ama ben rahim kasılması nasıl biseydir bilmem yaşayan varsa tarif edebilir mi ? Hemen de hastaneye gitmek istemiyorum gitsem Şuan doktor yok zaten günümü beklemek istiyorum normaldir diyip içimi rahatlatıyorum ama sizlerden yorum gelince daha iyi hissediyorum kendimi arada bir minik sizi şeklinde oluyor gidiyor sonra devam ediyor ara ara çözemedim ya bu can sıkan insanlar olmasa hayat çok güzel gerçekten moralim o kadar güzeldi ki sağ olsun içine etti 😡😞