Kızlar 20. Haftayız dün detaylı ultrasona girdim doktorum bana bebeğin yarım cm aşağı indiğini söyledi fakat sürekli gittiğim doktorum bunu göremedi ağrım olduğunu söylememe rağmen normal olduğunu söyledi dünde böyle bir sorunla karşılaştım 1 aydır ağrı çekiyorum oysaki karın ağrısı da dahil buna, başka doktora gitmeli miyim? Ne yapmam gerekiyor bana akıl verir misiniz dünden beri çok üzgünüm. 😞