Kızlar merhaba doğum yapana kadar ehliyete yazılmak istedim yazılı sınavı geçtim. Ancak iş direksiyona geldi mi panik ile mi stresten mi hamileleğin etkisiyle mi ne bildiğim şeyi yapmayı unutuyorum uygulayamıyorum. Hocam bile bu konuda olmadığını söyledi. Sürekli başa dönüyoruz ilerliyemiyoruz dedi. Napacağımı şaşırdım