Pptyaa Aşılamanın 12.gunu bugün testim bu şekilde inşallahhhh hamileyimdir bu şekilde öğrenen var mı bu arada 10 dk için çıktı
Edaacar-ozkan Pptyaa öncelikle gözün Aydın gebelik var gibi ayrıca şunu çok merak ediyorum gebelik testlerini neden kırıp içini açıyorsunuz bu da yeni modamı normal atın şu testleri 🤣
ezgi-esk Pptyaa Ben adetime 3 gün kala öğrenmiştim bu şekilde değeri 19.5 çıkmıştı aynen bu siliklikteydi. Hatta yok diye çöpe atacaktım testi zor gördüm
Pptyaa Edaacar-ozkan inşallah vardır teşekkür ederim test biraz silik olunca tam görünmüyor gibi bu şekilde daha net görünüyor o sebeple ☺️
Pptyaa tatlibebegim_ seni hatırlatıyorum ilk aşılamalarımız aynı anda olmuştu ☺️ sende bebisini kucağına sağlıkla al banada dua et hamileyimdir inşallah testte yanılma vs olmasın inşallah daha önce başıma geldi o yüzden korkuyorum inşallah değerim güzel artar hamileyimdir
Gokyas Pptyaa güzel haberlerini bekliyorum inşallah 😘 ama şunuda unutma Rabbim nezaman vereceğinide iyi bilir