Seastar88 4,5 aydır deniyorum bize en iyi uyan prima premium care oldu dıgerleri ıslak kaldı.Gunduzleri idare etmesi için arada molfix kullanıyorum ama en iyisi gercekten prima.
Gokyas Bizde prima premium care kullanıyoruz diğer bezlere göre hem kuru kalıyor poposu hemdr sayı olarak daha az bez harcanıyor alırken pahalı gibi geliyor ama harcama adedi ve rahatlıpı düşününce primada aktif bebe ve premium care arasında bile dünya kadar fark var bence
EbruBoluKaya 2 aylığız doğduğumuzdan beri Sleepy natural kullanıyoruz 1,2,3 numaralardan 2 paket almıştım doğmadan 3 numaraya yeni geçiyoruz memnunuz
miray_85 D hiçbiri diyorum sleepy vs denedik ama olmadi tecrubelere dayanarak soyluyorum premium care den başkasi bize iyi gelmedi gerçi her bebek farklidir bilemiyorum ama imkaniniz varsa prima derim