Seymabal41 ben ilk zamanlar koşu bandında yürüyordum ama sıcak basıyo beni bantta. Birde odadaki oksijen yetmiyordu bana, bu yüzden açık havayı tercih ediyorum. Ama sen istersen ve rahatsan koşu bandındada 3 yada en fazla 4. Tempoda yürüyebilirsin. Birde tansiyon problemine dikkat et yürüyeyim derken düşüp bayılma allah korusun