busraltin Arkadaşlar cildim de aşırı kuruluk var kireçli sulardan mı bilmem normalde de kuru ciltliyim ama bu farklı böyle catlak gibi kaşıntım da oluyor bazen kepek gibi döküntüm de oluyor hamileyim sağlıklı olarak önereceğiniz krem losyon var mıdır
Hamisbayan Bepanthol iyi diyebilirim canım hassas ciltler için olanı yada doğal yağ varsa evde kantaron filan kullanbilirsin