Mutluluk71 14 haftalık gebeyim dislerim hamile kalmadan önce kırılmıştı daha sonra hamile kaldığımi öğrenince gidemedim doktura şuanda şiddetli bir ağrısı var doktura gitsem hamileyim diye tedavi uygulamazmı 😭 bu sancıyı ağrıyı ne keser yardım edin
busraltin Mutluluk71 karanfil sarımsak iyi gelir belki ağıran yere koyarsan hamilesin diye tedavi uygulamazlar büyük ihtimalle ama yine bi baktır
umudumhicbitmez13 Mutluluk71 kadın doğum doktoruna sor eyer izin veriyorsa git Bende iki tane kirik vardi yaptırdım dokturumun izni ile tabi Şükür herşey yolunda yani zarari Yok bebeye diş tedavisinin öyle diyolar dokturlar