Merhaba herkese, 29+2 deyim bebeğim 27 haftadan beri toplanıp sertleşiyor bir tarafta ama hareket ettiğindeki gibi bir his değil bu farklı bir şey kasıklarımda acıyor hemen doktora gittim nst, ultrason muayne normal dediler magnezyum verdiler ama gene de tedirgin oluyorum. Böyle şeyler yaşamış olan var mı acaba.