Nergiz7 ben normalde günde 2,5 litre içen biriydim ekşi şeyler canım hep istiyordu kolayı içtim ole tatlı geldi ki tiksindim hiç aklıma gelmiyor herkes çok mutlu 😂😂ama diğer iki hamilelikte sürekli içtim doğuma giderken o sancıyla bile 2 litreyi dikmiştim 17 yıl önce unutmuyorum 😂😂😂canınız istiyorsa abartmadan için bişey olmaz 😂😝