Bsra_0105 normal doğum için çatın basık ama deneyebiliriz demiş olmasına rağmen yaptım oldu zor oldu ama oldu.. herkesin kendi tercihi çok fikirlere açık olmayın kimin hangisinin iyi geçeceği bence hiç belli olmuyor .. doğalı denemek müsait iseniz ilk tercihiniz olmalı benim için sebebi şu ki benek ilk olarak doğal florayla karşılaşır buda doğal bi bağışıklık kazandırır, hormonal olarak sütte daha çabuk gelir kişiye göre yine değişebilir , ağrı acı için epidural alternatif olarak normal doğumda da var . Hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla kavuşun.