ilkgozagrim__ gizemvural Korkma bebeğinin o anki sesini hayal ett minik minik parmakları oyyy sağlıkla gelsin
gizemvural ilkgozagrim__ teşekkür ederim canım başıma ne gelecek bilmiyorum ya o sebeple korkuyorum heyecanlıyım ve tedirginim
cnsuozz Lou Allah yar ve yardımcınız olsun inşirah ayetel kürsü felak nas bol bol okuyun bize de dua edin 🌺🤰🏻🐣
Ogretmenaannee Lou Benim de bugün 11de daha 37+3üm ikinci sezaryenim olacak nst de sancılarım çıktığı için doktor erkene aldı günümü hala kararsızım doktora haftaya olsun diye diretip diretmemeye…
Karan_ Lou Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin . Ağrısız sızısız bir doğum olsun inşallah 🙏🏻