Benimde yarın sabah olcak . Gerginlik heyecan hepsi bir arada yaşıyorum. Ne hissettiğimi bile anlamıyorum. Beni ameliyat değilde ameliyat sonrası geriyor . Çok ağrım olacakmı acaba diye . Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.En iyisi evladımıza odaklanalım. Bir kere yaşayacaz tadını çıkaralım 🌸☺️