2G2M_U Kızlar merhaba sezeryan öncesi yada sonrası sakinleştirici alan var mı almayı düşündünüz mü yada sezeryan esnasında bize sakınlesıtırıcı verıyolar mı ?
tugcesakzci 2G2M_U öncesinde vs bir şey almanız doğru değil izin vermezler. Siz zaten sezaryen anı panik yaparsanız onlar size direkt müdahale ederler ya sakinleştirici yaparlar ya da genel anesteziye çevirirler hemen
Moommyyy 2G2M_U çoğu yerde bebeğin çıkmasına yakın sakinleştirici vuruyorlar ve bunu söylemiyorlar zaten 😂 baygın baygın bakıyoruz sonra eğer bilseydim ben kesinlikle istemezdim panik yapan biri değilseniz , ben sakinleştirici istemiyorum diye belirtin bence
Kanalize 2G2M_U korkunuzu endişenizi paylaşın ona göre verirler midem bulandığı ve tansiyonum düştüğü için bana verdiler bebek doğduktan sonrası yok bende herşey bitti ve ben gözümü açtım sanki
2G2M_U gmza Ben verıldımı hatırlamıyorum çok panık ağlayan bir ınsandım ama ameliyat hanede bna daha iyi gelmıstı koldan bir şey yaptılar ne olduğunu bılmıyorum 😂
2G2M_U tugcesakzci çok ağladığımı hatırlıyorum bunda tercubelıyım ne kadar sfmışım dıyorum keşke doğum tadını çıkarsaydım diyorum
tugcesakzci 2G2M_U bence de tadını çıkarmaya bak yine anestezi uzmanı ve doktorunla görüş ihtiyaç halinde hemen uygularlar zaten
2G2M_U Moommyyy demi ıgneyi hatırlıyorum 😂 sonra kafam hersey bitti bebegımi koklamanın heyecanını hatırlıyorum tek 😂
2G2M_U Elizbusra sakın benim gibi o hataya düşme gerçekten ilerde dersin ben nie böyle davrandım neden o anın acısıyla Tatlısıyla çıkarmadım sonuçta ilk ve bir defa yaşıyorsun ikinci tecrübe oluyor ilk her zaman farklıdır anı yaşa acısıyla tatlısıyla o anı korku gözyaşlarıyla değil de sevınc çığlıklarıyla karşıla emin ol hastane ameleyat hane ne kadar pozıtıfse o kadar güzel logusalık gecısıyorsun doğum güzel geçsin doğum sonra mutlaka yaz seni merak ederim
2G2M_U 1erkekkannesiiii ben de erken doğum yaptım bebegım çatıdaydı ve zorlanıyordu ve normal doğum yapmadım çatıdan dolayı o kadar aksıklık yaşadım ki ona rağmen keşke dıyorum o anın tadını çıkarsaydım da stres yapıp ağlamasaydım 🥹 suan 2 hamıleyım asla ağlamak gıbı bir hata yapmaıcam yaparsamda valla vursunlar sakınlesıtırıcı 😂
1erkekkannesiiii 2G2M_U belirsizlik canım hepsi bu yüzden. Anne olmak heyecan korku mutluluk dolu bisey inan ben de aynı şeyleri yaşadım ama ameliyat anında çok sakindim muhabbet sohbet makara geçti 🥰 hem tecrübe edinmişsiniz her şey güzel olur umarım. Birçok ilaç alırken ekstra bisey almayın derim zaten doktorunuz durumunuza göre hareket eder. Nefes alın verin anın tadını çıkarın ağrı sızı olsa da o minik elleri görünce her sey geçmiyor muuu😍🥰🥰🥰