tugbamommm kızlar kendimi bir kaç haftadır hamile gibi hissediyorum regl 2 gün gecikti dün test yaptım negatif hemşiremle konuştum geç döllenme olabilir o yüzden testte çıkmayabilir dedi bu durumu yaşayan var mı ben mi kuruyorum acaba
Dryaeymn Bende de testte çıkmıyordu hatta kan testinde de çıkmadı 7 haftalık olunca çıktı bazı gebelikler testte geç çıkıyor bi kaç gün arayla tekrarla varsa zaten çıkar
Sedef0 Merhaba, 7 Ocak’ta regl olmam gerekirken olmadım. 12 sinde kan verdim.(5 gün gecikme olduğunda) Test sonucum negatif geldi. Geç döllenme olabilir mi?
Edakultur Benim 6 gün geçmişti çok silikle öğrendim beta 22.50 ydi geç döllenme olabilir biraz daha bekleyin
Tklc Sedef0 canım benim mesela bu ay adetime birgün kala yumurtlamam oldu seninde öyle olmuş ya da yakınlarında olmuşsa ve değerlendirdiyseniz henüz çıkmaz mesela benim de gecikmem olmuş oluyor ama en az 10-12 gün geçmesi gerekiyor son ilişkinizden 10-12 gün geçtiyse o şekilde hesaplayabilirsin
Serpilali01 dilos011 noluyor dilos bize bende adetimi bekliyorum bir korunmasız ilişkide bizde oldu 🥹
zey-nep11 Şimdi ilşkiyi yumurtlama gunumu yoksa catlama gununden mi hesaplıcam? Adete uc gun var 11 gun olcak yarınla beraber? Sabah kaset test yapsam mi?