Ebruli6 canım 12
Haftaya kadar sadece bulantı hapı ve folik asit kullandım. 12 Haftadan sonra ekstra vitamin ve d vitamini. 20. Hafta gibi magnezyum başladım. 27. Haftada demir hapı kullanmaya başladım. Bulantı hağı hariç geri kalan hepsini kullanmaya devam ediyorum şuan 36+5 im.. Folik asiti normalde kesiyorlar ama ben epilepsi hastası olduğumdan nöroloji doktorlarım kestirmedi