17+1 haftalık hamileyim bu sabah bebisim dürttü beni 1 kere , kaynanamin evine çıktım , kahvaltı hazirladim yedik falan asagiya inmek istedim merdivenler disarda yağmur da yagmisti bende kaydım düştüm 3 4 merdiven aşağıya indim çok canım yandı ağladım . Köyde olduğum içinde araç yok hastaneye gidemiyorum sizde birsey olmus mudur?
Korkuyorum birsey olmuş mudur diye