S17 Kızlar elimi kestim elimde yara bandı var baş parmağımda tabi her koşulda hep ellerimi yıkıyorum ama elimle bilet tutup tabiki yiyorum. Yara bandında mikrop kalmaz değil mi sonuçta ağzıma attığım şeye dokunuyorum
Adenala S17 Kaç kere elimi derin kestim mikrop kapmadıgı sürece birşey olmaz bende yara bandını değiştirin arada