Nesfur41 Annecik001 Haftadan sonra Decavite (vitamin ilacı) Magosite(magnezyum) Gynoferon ( demir ilacı ayrıca içinde folik asitte var) Devit 3 ( d vitamini)
Annecik001 Nesfur41 Ben de regenesis max ve gynoferon kullanıyorum ikisi de folik asit içeriyor bir sıkıntı olur mu fazla gelir mi folik asit diye düşünmeye başladım
Nesfur41 Betuulll1 Benim doktorum bana 3 damla dedi herkeste farklı olabilir ama değerle alakalı yani bence sizin mesela düşüktür baya 6 damla der 10 damla der
dhbetul Fertamir (demir ilacı) D vitamini damlası-2 damla Başka hiçbir şey vermedi Ha bir de gebelikte tiroid çıktı bende levotiron kullanıyorum