Devlete hiç bir şekilde randevu alamıyorum hep dolu diyorlar özele gidiyodum kese dışında kanamam oldu için doktor da beni 2haftada yada 3haftada bı çağırıyor du beni kontrol altında almıştı doktor yıl başında ücreti çok olmuş bnde devlete gidiyim diyorum ama devlete de randevu alamıyorum şaka gibi Perşembe günü aramistik 16sina kadar veremiyorus demişlerdi dün akşam Gine aradım 30suna kadar dolu dediler ne ara 30suna kadar doldu bize vermemislerdi 16sindan sonra sıra alıp sırayla bakarlar mi acaba