İlk dogumumu özelde yaptım 2.ye hamileyim 26 haftalık İzmir şehir hastaneside doguracagim yeni açıldı herkes güzel diyor bilen varmı aranızda devlette doğum nasıl kaç gün yatiriliyor?birde devlet hastanelerinde bebeğin görüntüsünü vermiyorlar geçen hafta gittim sadece bebeğe bakıldı ozeldeki gibi görüntü verilmedi böylemi oluyor