user827282728272
İkisini bir arada çıkarmak için öyle demiş olabilir herhangi bir problem yoksa normal doğuma uygunsan bence normal doğum yap sonra ufak bir operasyon ile bağlatırsın 37 de benim de 2900 dü kilosu şu am 39 6 oldum 3550 çıktı kilosu çarşamba yatış yapıcaz bakalım suni alıcam hadi en fazla 3700 olsun 4 ü geçmez bence sizinkinin de kilosu benim doktorum geçmesn diye vitamini kestirdi mesela bana 37 den sonra eğer içmeye devam etseydim geçerdi de